ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni az eagledecor.hu-nak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

I.

A Webáruház tulajdonosának (továbbiakban Szolgáltató) adatai
Cégnév: Sas Klaudia Kisadózó EV. 
Székhely: 2120 Dunakeszi, Hajnal sor 4.

Nyilvántartási szám: 54140086

Adószám: 79394718-1-33

Bankszámlaszám: 10402018-86767082-75691006

Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Hajnal sor 4.

E-mail cím: decoreagle@gmail.com

 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Sas Klaudia (nyilvántartási szám: 54140086 ; adószáma: 79394718-1-33; elérhetőségek (decoreagle@gmail.com); továbbiakban: Szolgáltató) és a www.eagledecor.hu által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.eagledecor.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: www.eagledecor.hu) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A www.eagledecor.hu áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") szabályozza, az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben előírt tájékoztatást a jelen ÁSZF "3. Megrendelés" pontja tartalmazza.

1.2. A www.eagledecor.hu áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A www.eagledecor.hu áruház szolgáltatásait bármilyen természetes és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését, jelen ÁSZF elfogadását, a szállítási, majd fizetési mód kiválasztását követően, a "Rendelés megerősítése" ikonra kattintással jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A szerződések tartalmáról a Szolgáltató az Ügyfél írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt.

2. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található "Bejelentkezés" linkre kattintva, az "SIGN UP" azaz regisztráció dobozban, My Account menüpontban, egy érvényes email cím és jelszó megadását követően kerülhet sor a regisztrációra.

2.2. A vásárlás megkezdése előtt a felhasználó regisztrálja magát a pénztár oldalon, ekkor az alábbi adatokat adja meg:

  1. E-mail cím (Contact email)

  2. Telefonszám (Phone)

  3. Vezetéknév (Last name)

  4. Keresztnév (First name)

  5. Cégnév (opcionális)

  6. Ország (Country):választható, legördülő menü

  7. Település (City)

  8. Irányítószám (Zip)

  9. Utca,házszám (Street)

 

2.2.1. Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, akkor az alábbi adat mezőket kell még kitölteni ugyanezen a felületen:

  1. Ország (választható, legördülő menü)

  2. Település

  3. Irányítószám

  4. Közterület neve

  5. Jellege (választható, út, utca, tér, köz, legördülő menü)

  6. Házszám

2.3. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli továbbá felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Az ügyfél jelszavát Szolgáltató titkosítva tárolja, így elfelejtett jelszó esetén csak új jelszó kérhető az "Elfelejtett jelszó" linkre kattintva, a regisztrációhoz tartozó email cím megadásával. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a "Felhasználói fiók" ablak "Számlázási és kézbesítési címek" illetve "Személyes adatok" menüpontjai alatt van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon (+36-30-158-2693), vagy központi e-mail címen (decoreagle@gmail.com) van lehetőség.

2.4. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

2.5. Hiányos kitöltés esetén a rendszer nem enged továbblépni. Csak a 100%-osan kitöltött adatmezővel rendelkező regisztrációs felületet fogadja el a rendszer, innentől tekintjük regisztrált felhasználónak a felhasználót.

2.6. A sikeres regisztrációt „Sikeres regisztráció!” szöveggel jelezzük az oldalon.

3.Vásárlás

3.1. A Webshop szolgáltatás területi hatálya: A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. Az EagleDecor jelenleg kizárólag az Európai Unió területére címzett megrendeléseket fogad el.

3.2. A vásárolni kívánt termékek egyrészt a „BOLT” menüpontból érhetők el, a kollekciók, akciók innen kattintással nyithatóak és külön aloldalon jelennek meg. A másik lehetőség, hogy a főoldalon található kollekció/akció/doboz-bannerekről jut a felhasználó a megvásárolható termékekhez.

3.3. A kollekciók, akciók, speciális ajánlatok aloldalain az adott aloldal kategóriája szerinti termékek kerülnek megjelenítésre.

A „BOLT” gombra kattintva kategóriáktól függetlenül mindegyik termék megjelenik egy-egy fotóval, névvel és a bruttó árral. Az adott termék nevére vagy képére kattintva megnyílik a termék aloldal.

3.4. A termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.  Ahol választható szín vagy kiegészítő érhető el, ott külön kiválasztható a kívánt szín/forma és beállítható a rendelt mennyiség is. A vételár mindig a kiválasztott termék bruttó ára. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, de a kosár tartalma, a szállítási mód kiválasztása után megjeleníti azt. 

3.5. A megrendelés menete:

3.5.1. A termék aloldalon a termék neve, fajtája (szín/forma), rendelési mennyisége alatt található „kosárba teszem” gomb megnyomásával, illetve esetlegesen a szín és mennyiség kiválasztásával a termék a kosárba kerül. Ennek megnyomásával egy felugró ablak jelzi, hogy a kosárba került a termék.

3.5.2. Miután megjelent a felugró ablak, ami jelzi, hogy a kosárba került a termék, itt két opciója van a felhasználónak:

1. „Pénztár” gomb megnyomásával a Webáruház PÉNZTÁR oldalára jut.

2. „Vásárlás folytatása” linkre kattintva visszajut az oldalra és folytathatja a nézelődést, vásárlást, további termékeket tehet a kosarába.

3.5.3. A KOSÁRban lehetősége van a vásárlónak a terméket törölni vagy a mennyiséghez hozzáadni/elvenni, promóciós kódot megadni az „Enter a promo code” linkre kattintva, amit az „Apply” gombbal hagyhat jóvá, ill. megjegyzést fűzhet a megrendeléshez az „Add a note” linkre kattintva megjelenő ablakban.

3.5.4. A termék(ek) bruttó ára alatt megjelenik a szállítási módja és annak ára is, ami hozzá adódik a termékek árához, így alakul ki a végösszeg. Ez választható. PayPal-al előre fizetés lehetősége, illetve utánvételes fizetési lehetőség.

3.5.5. PÉNZTÁR oldalon a felhasználó köteles kitölteni a regisztrációhoz szükséges adat mezőket (lásd jelen dokumentum III.1.2 és III.1.3. pontjában). Hiányos kitöltés esetén a rendszer nem enged továbblépni. Csak a 100%-osan kitöltött adatmezővel rendelkező regisztrációs felületet fogadja el a rendszer, innentől tekintjük regisztrált felhasználónak a felhasználót és innentől tudja folytatni a rendelés leadását. 

3.5.6. PÉNZTÁR oldalon a szállítási mód kiválasztása után, a Fizetési lehetőségnél tud választani a Kártyás fizetés (PAYPAL-al), vagy utalással és a készpénzes fizetés lehetőségei közül, és amennyiben elolvasta az Általános Szerződési Feltételeket (jelen dokumentumot) és az adatkezelési Irányelveket, akkor bejelöli, hogy ezt megtette, megértette, és magára nézve kötelező érvényűen elfogadja azt.

3.5.7. A „Rendelés leadása” gomb megnyomását követően véglegesül a vásárlás. PayPal-al történő fizetés esetén automatikusan megjelenik a PAYPAL.com felülete, ahol a a kártya adatok és személyes adatok megadásával tudja kifizetni a megrendelt termék összegét. Az ügyfél megrendelés feladásával véglegesül, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3.7. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Weboldalon keresztül elektronikus úton leadott megrendelésekre indokolt esetben telefonon vagy emailen megerősítését kérjen, valamint ennek sikertelensége esetén a megrendelést érvénytelennek minősítse.

3.8. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását az Ügyfél az Ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címén illetve telefonon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

3.9. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webshop felületére – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os, illetve téves helyi érték megadás miatt nagyságrendekkel eltérő árra –, akkor Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 3.10. Utalással történő fizetés esetén a szolgáltató a megrendelés leadását követően 1 munkanapon belül küld az Ügyfél számára e-mailben egy díjbekérőt, az utaláshoz szükséges adatokkal. Ezt követően az Ügyfélnek 48 óra áll rendelkezésére a fizetésre. Amennyiben ezt elmulasztja, emlékeztetőt küld a Szolgáltató. Ha ezt követően sem érkezik meg a vételdíj, a Szolgáltató törli az Ügyfél rendelését a rendszerből.

4. Termékek

4.1. A webáruházban jelenleg tartósított, szárított és élő növények felhasználásával készült, környezettudatos és természetes, kézzel készített lakásdekorációs és lakberendezési kiegészítőket lehet megrendelni és megvásárolni. Kettő ugyanolyan termék –egyediségéből és kézzel készített mivoltából adódóan- nem készül. A termékek standard méretűek, de az ezekhez használt kiegészítők méretükben, formájukban és színükben, illetve a növények fajtájában, méretében és színében lehetnek minimális eltérések. Tehát ha valaki több, mint 1db-ot rendel ugyanazon termék típusból, akkor előfordulhat, hogy minimálisan eltérő termékeket kap belőlük. A képen látható termékek "minta" munkák. A szolgáltató ezt a termékek leírásánál egyértelműen leírja, az Ügyfél ezt a rendelés leadásával és jelen dokumentum elfogadásával tudomásul veszi.

4.2. A termékkel kapcsolatosan, a gyártás során bekövetkezett hiba vagy rosszul megválasztott anyaghasználat, felületkezelés, átvételkor láthatóan beteg/sérül növény esetén a felelősség a szolgáltatót terheli. A nem rendeltetésszerű használatból eredő balesetekért, sérülésekért, a növények garancia időn túli pusztulásáért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A felhasználó/vásárló fentieket jelen dokumentum elfogadásával tudomásul veszi, ezek miatt reklamációval nem él, az adásvételi szerződés létrejöttével magára nézve mindezt kötelező érvényűen elfogad.

4.3. A Szolgáltató nem minden esetben rendelkezik készleten lévő, kész termékekkel. Az átlagos elkészülési idő 5-7 munkanap, nagyobb mennyiségű, vagy méretű megrendelés esetén időarányosan az elkészülési idő 3-4 hét is lehet. A készleten lévő termékek esetén a vállalt postára adási idő 1-3 munkanap. 

4.4. Webáruházban megtalálható termékek:

  1. - lakberendezési és lakásdekorációs cikkek, üvegáru, faáru

  2. - dísznövények, cserepes növények, tartósított növények, virág- és növénymagok, szárított növények

  3. - DIY csináld magad csomagok, kreatív, hobby termékek

  4. - papíráru

  5. - beton és kerámia termékek

  6. - kedvezmény kuponok

  7. - ajándék kuponok

  8. - egyéb, a célcsoportjaink számára hasznos cikkek környezettudatos alkotóktól, tervezőktől, manufaktúráktól, gyártóktól

4.5.Bizonyos termékek esetén csak személyes átvételre, vagy személyes kiszállításra van lehetőség (ezt a webshopban, a termék leírásánál a szolgáltató feltünteti). Ennek oka, hogy bizonyos méretű keretek (50x100cm-nél nagyobb) futárszolgálattal már nem szállíthatóak, illetve az ültetett növényekkel készült dekorációk futárszolgálattal történő szállításánál nem biztosítható, hogy a termék rendeltetésszerű állapotában és elvárt esztétikummal érkezzen meg a vásárlóhoz. Kivételt képeznek a „csináld magad”csomagok.

4.6.Kiegészítő szolgáltatások 
A Szolgáltató az Ügyféllel kötött egyedi megállapodás alapján többletszolgáltatásokat (tervezés, kivitelezés, egyedi kiszállítás, szerelés) is vállal. Ezen többletszolgáltatások díja minden esetben az Ügyfél és Szolgáltató közötti egyedi megállapodás tárgya.

4.7. Nagyobb értékű (39.990ft-ot meghaladó összegű), vagy egyedi elképzelések alapján készült megrendelés, vagy nagyobb darabszámú megrendelés esetén a szolgáltató előleget kér az ügyféltől. Az előleg mértéke a végösszeg 50%-a, melyet az Ügyfél utalással történő fizetéssel tudja teljesíteni. A szolgáltató az előlegfizetés menetéről emailben tájékoztatja az Ügyfelet. A Ügyfél rendelése az előleg teljes összegének kifizetésével véglegesül. Az elkészülési idő az előleg megfizetésének napjától esedékes.

5.Termék átvételi és fizetési módjai


5.1. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:

Személyes átvételre egyelőre csak az aktuálisan meghirdetett vásárokon van lehetőség,illetve Dunakeszin, előre egyeztetett időpontban!

Minden esetben időpont egyeztetés és a weboldalon történő rendelés leadást szükséges. Az aktuális vásáridőpontok megtalálhatóak a weboldalunk alján található átvételi lehetőség pontban. A rendelés leadásnál, a vásár időpontok ismeretében elérhetővé válik a fizetési módoknál a Személyes átvétel- Vásár neve-Időpontja-Címe. Ennek költsége 0ft.

az így leadott rendelések kifizetése történhet a weboldalon keresztül PayPal-al, előre utalással, vagy személyesen készpénzzel, vagy bankkártyával.

 

5.2. KISZÁLLÍTÁS

Kiszállítás esetén, a weblapon Szolgáltató jelenleg az alábbi módokat biztosítja:

​5.2.1. Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén:

 

5.2.1.1. Utánvétes kiszállítás (Magyarországon belül):

 A terméket Szolgáltató futárszolgálat igénybe vételével kézbesíti az Ügyfél által megadott magyarországi címre. A fizetés az áru átvételekor, a futárszolgálat által támogatott fizetési módokon történik(készpénz, vagy bankkártya). Utánvételes fizetést a Szolgáltató 39.990ft-ig biztosítja. Ennél nagyobb összegű rendelésnél a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy előleget kérjen az Ügyféltől. Az előleg mértéke, a rendelés végösszegének 50%-a. A fennmaradó összeg átvételkor a Futárszolgálatnak is fizethető. Az előleg fizetésének menetéről a Szolgáltató emailben egyeztett majd az Ügyféllel a rendelés leadását követő 1-2 munkanapban.

5.2.1.2. Futárszolgálattal történő Kiszállítás bankkártyás fizetéssel(Magyarországon belül):
Bankkártyás fizetésre a PAYPAL rendszerének segítségével van lehetősége. 
A terméket Szolgáltató futárszolgálattal igénybe vételével kézbesíti az Ügyfél által megadott, magyarországi címre. A fizetés a megrendelést követően, bankkártyás fizetés formájában, előre történik. A Szolgáltató a vásárlást és a termék ellenértékének beérkezését követően,  automatikus email értesítést küld arról, hogy a megrendelés megérkezett. Bankkártyás fizetés esetén az összegnek tartalmaznia kell a termékek árát és a szállítási díjat, a teljes összegnek be kell érkeznie a szolgáltató számlájára.
A szolgáltató azt követően, kezdi elkészíteni megrendelt termék/termékeket ( átlagosan 5-7 munkanap, egyedi megrendelés esetén 3-4 hét).

5.2.1.3. Futárszolgálattal történő Kiszállítás Utalásos fizetéssel(Magyarországon belül):

A terméket Szolgáltató futárszolgálattal igénybe vételével kézbesíti az Ügyfél által megadott magyarországi címre. A fizetés a megrendelést követően, utalásos fizetés formájában, előre történik. A Szolgáltató a megrendelés leadását követően e-számlát küld a megrendelőnek, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Utalással történő fizetés esetén az összegnek tartalmaznia kell a termékek árát és a szállítási díjat, a teljes összegnek be kell érkeznie a szolgáltató számlájára. A szolgáltató azt követően, kezdi elkészíteni megrendelt termék/termékeket (átlagosan 5-7 munkanap, egyedi megrendelés esetén 3-4 hét) és adja át a csomagot a futárszolgálatnak, akik 1-2 munkanap alatt házhoz szállítják a megrendelt terméket/eket.  Szolgáltató kapcsolatba lép az ügyféllel a szállítás időpontjával kapcsolatban.

5.2.1.4. Futárszolgálattal történő kiszállítás bankkártyás fizetéssel(Európán belül):

A nemzetközi szállítás a Szolgáltató Futárszolgálati partnere által meghatározott, Zónás besorolás alapján történik.
Bankkártyás fizetésre a PAYPAL rendszerének segítségével van lehetősége. 
A terméket Szolgáltató futárszolgálattal igénybe vételével kézbesíti az Ügyfél által megadott, európai címre. A fizetés a megrendelést követően, bankkártyás fizetés formájában, előre történik. A Szolgáltató a vásárlást és a termék ellenértékének beérkezését követően,  automatikus email értesítést küld arról, hogy a megrendelés megérkezett. Bankkártyás fizetés esetén az összegnek tartalmaznia kell a termékek árát és a szállítási díjat, a teljes összegnek be kell érkeznie a szolgáltató számlájára.
A szolgáltató azt követően, kezdi elkészíteni megrendelt termék/termékeket ( átlagosan 5-7 munkanap, egyedi megrendelés esetén 3-4 hét).

5.2.1.5. Futárszolgálattal történő Kiszállítás Utalásos fizetéssel(Európán belül):

A terméket Szolgáltató futárszolgálattal igénybe vételével kézbesíti az Ügyfél által megadott európai címre. A fizetés a megrendelést követően, utalásos fizetés formájában, előre történik. A Szolgáltató a megrendelés leadását követően e-számlát küld a megrendelőnek, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Utalással történő fizetés esetén az összegnek tartalmaznia kell a termékek árát és a szállítási díjat, a teljes összegnek be kell érkeznie a szolgáltató számlájára. A szolgáltató azt követően, kezdi elkészíteni megrendelt termék/termékeket (átlagosan 5-7 munkanap, egyedi megrendelés esetén 3-4 hét) és adja át a csomagot a futárszolgálatnak, akik 1-2 munkanap alatt házhoz szállítják a megrendelt terméket/eket.  Szolgáltató kapcsolatba lép az ügyféllel a szállítás időpontjával kapcsolatban.

5.2.2. Személyes kiszállítás(Magyarországon belül):

 A személyes kiszállítás lehetősége a futárszolgálattal történő szállítás lehetőségét meghaladó méret, vagy mennyiség esetén vehető igénybe. Ennek költségét a szolgáltató egyedi díjszabás alapján kalkulálja ki az Ügyfél számára. A terméket Szolgáltató személyesen kézbesíti az Ügyfél által megadott, magyarországi címre. A fizetés az áru átvételekor, készpénzben és bankkártyával, vagy a weboldalon keresztül,a rendelés leadásakor PayPal-al és utalással lehetséges. 

5.3. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!A szállítási árakról és információkról bővebben itt olvashat: WWW.EAGLEDECOR.HU/SZALLITASI_INFORMACIOK

6. Elállás joga, módja, következményei

6.1. Az Ügyfél jogosult a megrendeléstől 14 munkanapon belül (beleértve a 14. munkanapot is) indokolás nélkül elállni. Az elállási jog gyakorlására az áru (személyes vagy kiszállítással megvalósult) átvételének napjától kezdődően van lehetőség. Az elállás módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. Az elállási nyilatkozatot az Ügyfél postai (2120 Dunakeszi, Hajnal sor 4.) vagy e-mail (decoreagle@gmail.com) címen közölheti Szolgáltatóval.

6.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék Szolgáltatóhoz történő visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az elállási jog gyakorlásához az árut kérjük a ügyfélszolgálati címre visszajuttatni, hiánytalan csomagolásban. A termék Szolgáltató részére utánvétellel történő visszajuttatására nincs lehetőség.

6.3. Elállás esetén a Szolgáltató követelheti az ügyféltől az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. A fentieken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

6.4. Egyedi méretben és az Ügyfél egyedi elképzelése alapján készült, személyre szabott megrendelés esetén nem áll a 14 napos elállási jog. A szolgáltató biztosítja viszont a termék utólagos módosításának lehetőségét, a termék azon tulajdonságai esetében, melyek károkozás nélkül, utólagosan is mozgathatóak, hogy a termék maximálisan elnyerje az Ügyfél tetszését.
6.5. Utólagos módosítás lehetősége nem terjed ki a termék olyan tulajdonságaira és elemeire, melyek már nem változtathatóak meg (szín és méret). Személyes átvétel és kiszállítás esetén van az Ügyfélnek lehetősége véleményezni a terméket és módosításokat kérni. Futárszolgálattal történő szállítás esetén a Szolgáltató fényképet küld a kész termékről a feladás előtt az Ügyfél számára. Ekkor van lehetősége az Ügyfélnek módosításokat kérni. Amennyiben az átvétel után merül fel az Ügyfél részéről a változtatás igénye a plusz szállítási és változtatási költségek az Ügyfélt terhelik.

6.6. Az élő növényekre nem vonatkozik a 14 napos elállási jog, mivel ezek a termékek az elállási időszakon belül tönkremehetnek.

 

7. Szerzői jogok

7.1. A Honlap egésze, az oldalon megtalálható termékek, a honlap grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak. Az Eagle Decor (Sas Klaudia EV) a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított használója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

 

7.2. A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából kizárólag a Szolgáltató (Sas Klaudia). előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató (Sas Klaudia) előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

 

7.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató (Sas Klaudia) előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

 

7.4. A Szolgáltató fenntartja a jogát a szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel az eagledecor.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, illetve a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató  külön írásos engedélyt ad.

 

7.5. Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

 

7.6. A szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által megadott adatokat a vonatkozó Adatkezelési Szabályzat keretei között használhatja fel.

 

8.Jótállás

8.1.A www.eagledecor.hu-n forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti szavatosságot vállal a Szolgáltató. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:

8.1.1.elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

8.1.2. ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - pénzvisszatérítést igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye! A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

8.2.Jótállás nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra (felületi hibákra, felületi rongálásra, karcolásokra, kopásra, fakulásra, a tartósított és élő növények külső erőhatásra történő eltávolítására), ezért kérjük, hogy használat előtt figyelmesen olvasd el a használati útmutatót!

8.2.1.A jótállás érvényét veszti abban az esetben, ha a vásárló a postán átvett és már sérült termékről, az átvételkor nem kér jegyzőkönyvet. A postai úton szerzett sérülésért a futárszolgálat tartozik felelősséggel, nem pedig a Szolgáltató.

8.2.2. A jótállás igény csak számla ellenében érvényesíthető, ezért a termék átvételekor ezt mindenképp őrizze meg!

8.2.3. A reklamációt az Ügyfél postai (2120 Dunakeszi, Hajnal sor 4.) vagy e-mail (decoreagle@gmail.com) címen közölheti Szolgáltatóval a jótállási határidő lejártáig.

8.3. Vállalt jótállás időtartama
A szolgáltató termékeinek jellegéből adódóan, az alábbi jótállási időket vállalja:

8.3.1. A termékek esetében használt élő növényekre a szolgáltató 7 nap jótállást vállal. Ez idő alatt a Szolgáltató általi gondozási/szállításai, vagy ültetési problémák láthatóak lesznek. A növény 7 napon túli életben maradása nagyban függ az új élőhelyétől és gondozásától, amire felelősséget és garanciát a Szolgáltató a továbbiakban nem vállal. A 7 napon belül felmerülő problémák esetén, a növényt díjmentesen kicserélik.

8.3.2.A Szolgáltató termékeinek fa szerkezetére  12hónap  jótállást vállal.

8.3.3. A Szolgáltató moha és zuzmós keretei esetében használt tartósított növényeire 12 hónap jótállást vállal. A jótállás érvényét veszti a láthatóan nem rendeltetés szerű használatból, illetve külső rongálásból adódó hibák esetén. A termék kézhezvétele után, olvassa el a www.eagledecor.hu/blog oldalon található leírást!
 

8.4. A hibás termék Szolgáltatóhoz történő visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az árut kérjük a ügyfélszolgálati címre visszajuttatni (2120 Dunakeszi, Hajnal sor 4.). A termék Szolgáltató részére utánvétellel történő visszajuttatására nincs lehetőség.

8.5. Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Szolgáltató a legrövidebb időn belül megjavítja és Önköltségén visszaküldi az Ügyfél részére. Ha nem javítható, akkor újat küld helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem készíthető el újra, akkor a termék árát a Szolgáltató visszatéríti, vagy a Szolgáltató Ügyféllel egyeztetve hasonló terméket küld helyette.

 

9. Az általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása

A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek egyoldalú módosítására a Felhasználók Honlapon történő tájékoztatása mellett. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre kerülnek alkalmazásra.

Dunakeszi, 2021.05.11.